joi, 18 noiembrie 2010

FRUNZA LA BUTE

Campionul mondial la box, al categoriei mijloci, pugilistul roman Lucian Bute, a semnat un contract cu Ministerul Turismului , pentru a promova imaginea Romaniei in lume.
Pugilistul Lucian Bute va purta frunza brandului turistic romanesc, prin campaniile pe care ministerul le va desfasura alaturi de acesta, a declarat astazi intr-o conferinta de presa Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea.
La randul sau, Bute a declarat ca o sa depuna eforturi pentru a promova imaginea Romaniei la cel mai inalt nivel. "Sunt roman, aici m-am nascut, aici am crescut, aici m-am format, nu am uitat si nu voi uita niciodata asta, oriunde unde voi boxa. Pentru mine este o onoare sa fiu alaturi de alti mari sportivi precum Hagi, Nadia, Ilie Nastase. Sper ca anul viitor sa ajung sa boxez in Romania, pentru ca mi-am dorit si imi doresc acest lucru. Avem o clauza in contract in acest sens si putem sa aducem un meci Bucuresti si sper ca acest lucru sa se intample in vara anului viitor", a adaugat acesta.
sa ne traiesti Luciane si la mai multe K.O.

Niciun comentariu: